1) کمک به ایجاد پایگاه اینترنتی قوی و موثر در بازار به زبان های فارسی و انگلیسی؛
2) قرار دادن محصول شرکت در ویترین اینترنتی محصولات پارک در فضای مجازی؛
3) استقرار محصول شرکت در نمایشگاه دائمی محصولات پارک در شهر تهران با امکان استقرار کارگزار فروش و بازاریابی و امکان برگزاری جلسات فروش در محل نمایشگاه؛
4) برگزاری رویداد RoadShow برای رونمایی و توسعه بازار محصولات جدید شرکت ها؛
5) ارائه خدمات گارانتی برای محصولات شرکت های پارک؛
6) برنامه ریزی و اقدام جهت تامین مالی لازم از طریق بودجه های حمایتی پارک و سایر نهادهای حمایت کننده جهت موارد (1) تا (5).