۱۶ مرداد ماه، آخرین مهلت ثبت درخواست معافیت‌های مالیاتی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس

۱۶ مرداد ماه، آخرین مهلت ثبت درخواست معافیت‌های مالیاتی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس

۱۴۰۳/۴/۲۴
عمومی

۱۶ مرداد ماه، آخرین مهلت ثبت درخواست معافیت‌های مالیاتی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس

مدیرکل نظارت و ارزیابی واحدهای فناور پارک فناوری پردیس 16 مرداد را آخرین مهلت ثبت درخواست معافیت‌های مالیاتی شرکت های عضو این پارک اعلام کرد و افزود: درصد معافیت هر شرکت پس از ارزیابی فنی به سازمان امور مالیاتی اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محسن علی اکبریان مدیرکل نظارت و ارزیابی واحدهای فناور پارک فناوری پردیس با اشاره به مزیت های عضویت شرکت ها در پارک فناوری پردیس گفت: معافیت مالیاتی عملکرد و معافیت حقوق پرسنل از جمله مزایای قانونی استقرار در پارک های فناوری از جمله پارک فناوری پردیس است که در کنار سایر خدمات و مزایای قانونی، می تواند بستر مناسبی برای فعالیت شرکت ها باشد.
وی افزود: فرایند ارزیابی عملکرد سالانه و ثبت درخواست معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس به منظور ارزیابی فعالیت های شرکت های عضو پارک و همچنین میزان معافیت مالیاتی این شرکت ها آغاز شده و این فرایند تا 16 مرادماه 1403 ادامه خواهد داشت.
مدیرکل نظارت و ارزیابی واحدهای فناور پارک فناوری پردیس در خصوص نحوه بهره مندی شرکت ها از معافیت مالیاتی نیز گفت: پس از ثبت عملکرد شرکت ها در سامانه اعلام شده، از شرکت ها بازدید فنی به عمل خواهد آمد تا شرایط استفاده از معافیت مالیاتی از جمله فعالیت شرکت در محدوده پارک و فعالیت منطبق بر مجوز فناوری بررسی گردد. پس از بررسی های فنی، گزارش عملکرد شرکت به کمتیه فنی مربوطه ارائه و بر اساس آن میزان معافیت مالیاتی شرکت به سازمان امور مالیاتی اعلام خواهد شد.
علی اکبریان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: هر ساله پارک فناوری پردیس اقدام به برگزاری اجلاس سالانه به منظور معرفی شرکت های برتر در عرصه های مختلف می کند که این فرایند نیز همزمان با ثبت درخواست معافیت های مالیاتی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: گزارش عملکرد شرکت های عضو پارک فناوری پردیس علاوه بر ارائه در اجلاس سالانه پارک، به دستگاه های ذی ربط در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور ارائه خواهد شد و نقش قابل توجهی در برنامه‌ریزی در این زیست بوم دارد.
بر اساس این گزارش، فرایند ارزیابی عملکرد سالانه و ثبت درخواست معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تا تاریخ 16 مرداد ماه از طریق نشانی myco.techpark.ir ادامه دارد.
شرکت های عضو پارک فناور پردیس می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02176250110 تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط