پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس آغاز شد

پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس آغاز شد

۱۴۰۳/۵/۱
عمومی

پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس آغاز شد

پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف برگزار ویژه ناحیه نوآوری پردیس با حضور 110 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در پارک فناوری پردیس آغاز شد. شرکت کنندگان در این دوره که تا پایان شهریورماه 1403 ادامه دارد، علاوه بر کسب آموزش های نرم و طراحی مسیر شغلی از مشاوره های شغلی و پنل های انتقال تجربه استفاده می کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پنجمین دوره از طرح توانمندسازی صدف به همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری تابستان و پاییز 1403 در استان های مختلف برگزار می شود. 

در ناحیه نوآوری پردیس، دوره توانمندسازی صدف با حضور 110 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در 4 حوزه خودشناسی و شناخت سبک های شغلی، طراحی مسیر شغلی، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم و آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری کشور برگزار می گردد.

بازدید از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های عضو پارک، پنل های انتقال تجربه و مشاوره های شغلی از دیگر برنامه های این دوره توانمندسازی است. همچنین با احصای نیازهای کارآموزی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، امکان کارآموزی شرکت کنندگان در دوره صدف در شرکت های عضو پارک برنامه ریزی شده است.

اخبار مرتبط